Eikö myynti kasva?

Minne motivaatio katosi ja samalla myyjät , maine ja asiakkaat…?

Onko myyjilläsi varmuusvaje?

Eivätkö myyjät ymmärrä asiakkaita?

Onko myyjävaihtuvuus suurta, uusien. rekrytoiminen haasteellista?

Liikevaihton kehitys junnaa paikoillaan kampanjoista huolimatta?

Esimiehiltä loppuvat työkalut alaisten ohjaamiseen myynnissä?

Ontuuko myymäläsi maine. huonona palvelupaikkana?

Katoavatko. asiakkaat muualle….

Tiesitkö, että asiakaskato johtuu usein osaamattomista ja epävarmoista myyjistä? Kallista on jatkuva uusien myyjien rekrytointi osaajapulan keskellä. Kallista on myös olla kehittämättä tilannetta parempaan.”

Miltä tuntuisi, jos tavoitteet täyttyisivätkin, myynti kasvaisi ja asiakkaat sekä myyjät pysyisivät ?

Myynninpolku-valmennus on valmennus, jossa luodaan asiakkaista kantiksia,

myyjistäsi varmempia asiakasosaajia,

myymälän maineesta parempaa

liikevaihdosta korkeampaa,

ja henkilökunnan motivaatio nousuun

KENELLE JA MIHIN VALMENNUS ON ERITYISEN TOIMIVA:

  • Myynnin haasteisiin, henkilöstön vaihtuvuuteen, asiakaskohtaamisen epävarmuuksiin, myynnin kasvattamiseen, lisämyynnin osaamiseen, palvelulaadun ymmärtämiseen
  • Aloitteleville myyjille, jo vähän osaaville, mutta epävarmoille asiakaspalvelijoille
  • Esihenkilöille ja muille yhteyshenkilöille, joiden tarve on kehittää asiakasrajapinnan kanssakäymistä psrempiin tuloksiin.
  • Myyntityöstä päättäville ohjaamaan kentän osaamista

Myynninpolku -valmennus on valmennuksessa myyjä löytää varmuuden asiakaspalveluun ja lisämyyntiin, motivaation nousta staraksi asiakasymmärryksessä ja sitoutuu yhteiseen tekemiseen myymälässä tuoden brändimainetta korkeammaksi, helposti, aidosti ja ilolla.


Esimerkkinä ”MITEN TEHDÄÄN MYYJÄSTÄ STARA”-valmennus:

6-viikon myynninvalmennusprosessin portaat

Valmennus voidaan toteuttaa verkossa, paikan päällä intensiivisenä koulutuksena tai hybridinä.

VALMENNUKSEN PÄÄKOHDAT:

1. MIKSI – Mindset. Perusteet miksi tehdään; liikevaihto – palkka – työpaikan pysyvyys. Miksi myyntikokemus, palaava asiakas ja lisämyynti on tärkeää? Miksi tarvitaan erityisen paljon tyytyväisiä asiakkaita? Ahaa-elämys.

2. MITEN – Asiakaskohtaaminen ja myyntiviestinperusteet. Miten saat asiakkaan myymälään? Mitä pitää tehdä kun asiakas saapuu myymälään? Pienet nyanssit, mihin kiinnittää huomiota myymälässä. ja asiakkaassa? Miten saat asiakkaan “itsellesi” ja aloitat myyntiprosessin?

3. KUINKA – Asiakastyön tärkeys. Miten kohtaat asiakkaan? Mitä asiakas tuli ostamaan? Mitä asiakas tahtoo? Puhetapa ja oikeat kysymykset. Mikä asiakkaan oikea ongelma on, mihin tarvitsee apua?

4. LISÄÄ – Lisämyynti ja palvelun laatu. Mitä asiakkaalle lisämyyntinä, esimerkkejä ja tapaa toimia.

5. FANITUS – Sitouttaminen. Mikä saa asiakkaan palaamaan? Miten teet itsestäsi luottomyyjän? Oikeat tuotteet, oikea puhetapa, kuuntelu, kehonkieli, hymy, osaaminen, osaa sanoa myös ei ja ohjata oikeaan palveluun.

6. TIMANTIN HIONTAA – Missä onnistuttiin, mitä hiotaan lisää. (jokaisen viikon tehtävänä on testata asioita omaa työhön). Mikä onnistui, missä tarvitsee. hioa? Tässä kohdassa. myös katsotaan yhdessä yrityksen kanssa, onko joku kohta, jota lähdetään edistämään lisää. Ja tämä steppi otetaan myös vielä vkolla 8-10, riippuen yrityksestä, tarkasteluun.

Etäversion moduuliosien lisäksi harjoitustehtävät, seuranta moduulisen välillä, omat tavoitteet ja onnistumisien nostaminen.

Etätuki koko valmennuksen ajan, lisäsparraukset ja yksilöteamsit sovittavissa erikseen.

”Tavoitteena selkeyttäminen ja myyntiprosessin yksinkertaistaminen,  asiakastyön arvostus, palvelun tärkeys. Sivutuotteena myyjän osaaminen, varmuus, laatu ja tulos.

Palautetta valmennuksistani:

ASIAT ESITETTIIN SELKEÄSTI JA HAVAINNOLLISTAMALLA, YMMÄRRÄN NYT MYÖS LISÄMYYNNIN EUROT JA HYÖDYN – MYYJÄ, R-KIOSKI OY

“ESIMERKIT MYYMÄLÄSSÄ JA TARINAT , JAKSOIN KUUNNELLA KOKO VALMENNUKSEN!” MYYJÄ, R-KIOSKI OY

“ASIANTUNTIJUUS, ETTÄ ON OLLUT ITSEKIN MYYJÄNÄ. TIETÄÄ ASIAKASTYÖN JA PUHUU NK. MEILLE” – MYYJÄ, SOKOS JA EMOTION

”HUUMORIA JA TARTTUVA ESITYS, MUISTAN VIELÄKIN OPPEJA TÄRKEIDEN ISKULAUSEIDEN KAUTTA” – KOSMETIIKKANEUVOJA, SOKOS