Suosittu valmennus saatavilla nyt myös räätälöitynä hybridipakettina!
Peruspakettina Myynninpolku ja asiakaskohtaaminen sisältää 6 moduulia tehtävineen, viikkoliven ja palauteosion.
Hybridipakettiin voi liittää luennot livenä, myymälöissä tai konttorilla ja muokatun omaan yritykseen räätälöidyn materiaalin, sekä paljon muuta. Vaihtoehtona myös myymälävalmennus. Kysy lisää!
Eikö myynti kasva?
Minne motivaatio katosi ja samalla myyjät , maine ja asiakkaat…?
Eivätkö myyjät ymmärrä asiakkaita?
Onko myyjilläsi varmuusvaje?
Onko myyjävaihtuvuus suurta, uusien. rekrytoiminen haasteellista?
Liikevaihton kehitys junnaa paikoillaan kampanjoista huolimatta?
Esimiehiltä loppuvat työkalut alaisten ohjaamiseen myynnissä?
Ontuuko myymäläsi maine. huonona palvelupaikkana?
Katoavatko. asiakkaat muualle….
”Tiesitkö, että asiakaskato johtuu usein osaamattomista ja epävarmoista myyjistä? Kallista on jatkuva uusien myyjien rekrytointi osaajapulan keskellä. Kallista on myös olla kehittämättä tilannetta parempaan.”
Miltä tuntuisi, jos tavoitteet täyttyisivätkin, myynti kasvaisi ja asiakkaat sekä myyjät pysyisivät ?
Myynninpolku-valmennus on valmennus, jossa luodaan asiakkaista kantiksia,
myyjistäsi varmempia asiakasosaajia,
myymälän maineesta parempaa,
liikevaihdosta korkeampaa,
ja henkilökunnan motivaatio nousuun
KENELLE JA MIHIN VALMENNUS ON ERITYISEN TOIMIVA:
- Myynnin haasteisiin, henkilöstön vaihtuvuuteen, asiakaskohtaamisen epävarmuuksiin, myynnin kasvattamiseen, lisämyynnin osaamiseen, palvelulaadun ymmärtämiseen
- Aloitteleville myyjille, jo vähän osaaville, mutta epävarmoille asiakaspalvelijoille
- Esihenkilöille ja muille yhteyshenkilöille, joiden tarve on kehittää asiakasrajapinnan kanssakäymistä psrempiin tuloksiin.
- Myyntityöstä päättäville ohjaamaan kentän osaamista
Myynninpolku -valmennus on valmennuksessa myyjä löytää varmuuden asiakaspalveluun ja lisämyyntiin, motivaation nousta staraksi asiakasymmärryksessä ja sitoutuu yhteiseen tekemiseen myymälässä tuoden brändimainetta korkeammaksi, helposti, aidosti ja ilolla.
”Tavoitteena selkeyttäminen ja myyntiprosessin yksinkertaistaminen, asiakastyön arvostus, palvelun tärkeys. Sivutuotteena myyjän osaaminen, varmuus, laatu ja tulos.”
Tämä on ollut konkreettinen ja tykätty valmennus! Kun haluat lisätietoa, laita yhteystietosi alla olevaan boksiin ja otan sinuun yhteyttä. Voit laittaa myös puhelinnumerosi Viesti-kenttään, mukava jutella lisää.